Re: Zawieszający się ATHLON - mam już dość

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 19:42:02 MET DST

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:187ytfvh9ct3i.1gn633dp13c4h$.dlg@40tude.net...
> NOKGAMER <nokgamer@poczta.onet.pl> w wiadomości

> Odważne stwierdzenie :P.

Tak, odważne. Nie nadaje się na test sprawności za dobrze, bo jak pokazuje
pass po 24 h to i tak nie znaczy, że jest OK. Ale wierzę, że odpalony na 24h
daje wielu użytkownikom poczucie komfortu. Zresztą i tak sam używam go. ;-)

> Faktycznie jak konfiguracja była błędna, to w Memtest błędy były od razu,
> ale dobrym zwyczajem :p jest długotrwały test.

Problem, że i tu może nie pomóc wiele. A każdy profesjonalny program i tak
ma opcję długotrwałego testu.

> Albo Prime95, i też lepiej długo.

I znowu problem (jak każdego amatorskiego oprogramowania), że to pod Win
działa. Zresztą Prime95 zrobione zostało do czego innego i zostało jedynie
zaadoptowane przez sprzętowców z braku lepszego softu.

> Btw, na tej płycie mogą być nie bardzo kondensatory (albo prędzej na
starej
> grafice) - może wskazywać na to zmiana zachowania komp. po chwilowym
> "odpoczynku").

U mnie wywala aplikacje jednego dnia, a drugiego nie... ;-(