Re: Notebook dla kobiety...

Autor: Paweł Jurewicz <pjurewicz.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 17:10:07 MET DST

Miro <mirokmed@op.pl> napisał(a):

> dzieki za rady ale chodzi o to ze nie moze miec matrycy 12,1 bo czasem
> dzieciaki w domu beda na nim ogladaly filmy wiec laptopy z matrycas 12,1
> odpadaja....

Wiec masz dwie sprzeczne potrzeby. Albo filmy (duzy ekran minimum 14-15'',
najlepiej panoramiczny) albo lekki i maly (maly ekran 12'').

Niech sie kobieta zdecyduje, co woli. Ja polecam bardzo moja maszynke. ASUS
M6VA 8019H. Ladny, ale przede wszystkim b. dobrej jakosci sprzet (15''
panorama o podwyzszonej rozdzielczosci).

Z tych 7 tys. zostaw troche na ladna torbe (tylko niektore daja w komplecie z
notkiem), myszke przenosna i ubezpieczenie :-), glosniki, zeby ogladac filmy w
domu.

PJ