Re: Zawieszający się ATHLON - mam już dość

Autor: radosc <radosc_at__+__#+_gmail.com>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 17:07:49 MET DST

Użytkownik "NOKGAMER" <nokgamer@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e0tu93$a40$1@sunflower.man.poznan.pl...

> To już bardzo niebezpieczne. A czy Windows był instalowany na czysto po
> zmianie płyty?

Windows był na świerzo instalowany kilkukrotnie :(

> zdaniem
>
> Sprawdź jeszcze ustawienia BIOSu (mam nadzieję, że nie podkręcasz) i ustaw
> bezpieczne. Potem zaktualizuj BIOS, gdyby był dostępny nowszy, a powinien
> być dostępny z tego roku). Potem sprawdź, jak będzie po ustawieniu opcji:
> FLEXIBLE OPTION. To wielokrotnie pomaga, ale jest sygnałem
> niekompatybilności pamięci, ja jednak nie wiem, czy będziesz miał tę opcję
> ogóle.

Problem w tym że nie mam żadnych ustawień biosu oprócz podstawowych. Nie mam
wogóle opcji kontroli nad cpu w jakikolwiek sposób. Ponieważ płyta była dla
fujitsu to ostatni bios jaki wygrzebałem to był 1009 i nic innego.
Ostatecznie mogę próbować jakiś z innej K8V wsadzić ale chyba będzie
protestować updater.

Robiłem

> Memtest jest do kitu raczej. Sprawdź PCCHECKiem, zwykle wywala od razu
błedy
> i nie trzeba zapuszczać dłużej.

Poszukam i sprawdzę.

Dzięki za pomoc