Re: Problem z Radeonem x1600 xp

Autor: Vlukodlak <vlukodlak_at_hotmail.com>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 17:53:34 MET DST

"Wszystko zainstalowane jak należy (via4in1 akuratny dla tej serii
płyt
głównych - sterownik karty - directxy)? "
Raczej tak, choć obecnie juz nie jestem niczego pewny.

"Jak na oko wyglądają kondensatory na płycie głównej (zwłaszcza
te przy
porcie karty) i na karcie?"
Kondensatory?. Już się boję :).

"witam, kilka dni temu mialem praktycznie identyczny problem z nowym
kompem
(asus k8n4-e deluxe i radeon x1300) i tez sie wieszalo na grach i
3dmarku..
w serwisie diagnoza byla: ta grafika z ta plyta glowna jest
niestabilna...
wymienili na gf px660 i dziala bwez zarzutów ;-) wyglada na to ze po
prostu
taki zestaw jest niestabilny ;-) "

I to by było na tyle - to także moje zdanie w tym temacie. Lekko
irytujący fakt. Może Ktoś jednak ma inne zdanie:).
Pozdrowienia.
V.