Re: Problem z Radeonem x1600 xp

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 16:36:42 MET DST

"Vlukodlak" <vlukodlak@hotmail.com> wrote in message
news:1144072086.162877.178350@v46g2000cwv.googlegroups.com...

Nie wiem czy mam odpowienie zasilanie. Napiecie między 3,34 V a 3,36
V. Czy możliwe aby przy takich skokach wywalały się gry?.

Bez problemu powinna karta dzialc przy tolerancji napiecia +-5% - czyli
raczej nie to...

najbardzije mnie zdumiewa fakt, ze przed reinstalacją systemy
zdarzały sie zawieszenia gier, ale cos grałem - teraz to zupełnie
nie mozliwe.

Dziwne ale najgorsze sa dziwne problemy... nie mam na razie pomyslow -
moje doswiadczenia z ta magistrala sa jak na razie bez problemowe
Wiem jedno - czesto radiator firmowo zalozony ma po prostu zly kontakt z
powierzchnia...