Re: Nagrywarka zewnetrzna Liteon 40x

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 15:43:52 MET DST

Marek napisał(a):

> Tak, mam Windows 98, nagrywarka nagrywa plyty CD-R, CD-RW, aby mozna zaczac
> nagrywac nawet z mala predkoscia, to komputer musialby "widziec" te
> nagrywarke a nic takiego sie nie dzieje; Dlaczego ?

Hmm... a wywala Ci chociażby informację, że wykryto jakiś sprzęt na USB?
Prosi o sterowniki?
Ja osobiście stawiałbym na to, że masz do czynienia z podobną sytuacją
jak w przypadku PenDrive'ów pod w98 - potrzebny jest sterownik, żeby
działały... Choć tutaj, nich się lepiej znawcy tematu wypowiadają, ja
tylko mówię o swoich przypuszczeniach. :)

BTW radzę Ci jak najszybciej zrezygnować z w98 - na PIII 750 MHz XP
chodzi już całkiem znośnie, musisz tylko kupić nieco więcej pamięci. :)
Nie spodziewaj się, że będziesz miał support ze strony producentów
sprzętu dla systemu, o którym już mało kto pamięta - właściwie z czasem
będzie jeszcze gorzej i sterowników już nie uświadczysz. Do tego o
tragicznej stabilności nie wspomnę - ja ze swojej pracy po 95/98
pamiętam tylko konieczność wciskania przycisku reset co chwilę, pod XP
taka konieczność też była - ledwie kilka razy...

# /George Orwell - Rok 1984/