Re: 10 minut działania i freez

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 13:40:17 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Mimo to coś mogło mu przestać pasować.

Na to wygląda.

> Warto od tego zacząć. Słyszałem już o zawieszeniach losowych
> powodowanych właśnie przez HT, choć wtedy zamiast obchodzić
> problem raczej warto by było dojść do przyczyny.

a teraz pora na ciekawostę przyrodniczą. Podbiłem FSB z 200 na 204 MHz i
kurcze katuje go ostro a ten dział nadal... czyzby strawił po
podkręceniu? w kazdym razie grzeje sie w półstresie (bo nie moge bydlaka
w 100% wykorzystac) Do 53* zasuwa na boxowymn wentylatoraze - 3,900 RPM.
No ale narazie działa.