Re: Zastój technologiczny.

Autor: d'plus <dplusUSUN_TO_at_tlen.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 12:53:15 MET DST

Mariusz Kruk napisał(a):
> W dniu Mon, 03 Apr 2006 11:55:51 +0200, osoba określana zwykle jako
> Radosław Sokół pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> Czyli "teoria mówi, że jest dwa razy szybszy". A tu się okazuje, że
> teoria mówi, że czasami może być dwa razy szybszy. :-) A czasami będzie
> nawet wolniejszy, jak zresztą sam zauważyłeś.

jak zaczniesz kopać rów łyżeczką, która nie jest do tego przystosowana
to tez nie będzie optymalne rozwiązanie, co nie świadczy, że łyżeczki sa
złe :)
dwurdzeniowce dopiero wyznaczają nowe trendy w programowaniu i dopóki
nie zaczną być tworzone aplikacje dwurdzeniowe, to te procki faktycznie
będą nie tyle szybsze od zwykłych co mogły by być.