Re: APC czy jakis inny, rodzaj gniazd wyjsciowych.....

Autor: [sis] <kamil_at_nie-ma-mnie.wp.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 11:08:58 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisał w wiadomości
news:e0qnet$k0l$1@atlantis.news.tpi.pl...

> APC.
> "kupuj tico, poco ci mercedes, nie zauwazysz _zadnej_ roznicy"
> moja rada - kupuj APC bezdyskusyjnie, a najlepiej to kupuj APC uzywane(!)
> ale z serii SMART a nie Back, do tego nowe akumulatory, zaplacisz 1/3
> ceny, bedziesz mial sprzet z najwyzszej polki i moc w zapasie.

rozumiem, ze przy 2 modelach o tej samej pojemnosci / czasie podtrzymania
decyduje tylko marka? szczegolnie w zastosowaniach domowych... dobre...

"do zwyklej zabawy, zamiast tabletu za 300pln, kup profesjonalnego Wacom'a"

marka APC jest bez zastrzezen, jednak wywalanie pieniedzy w bloto, jest IMHO
bez sensu

pozdrawiam,
Kamil