Re: Procesor generuje błędy (?)

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 23:26:22 MET DST

Misiek <niesfiec@op.pl> wrote:

> Jest sobie stara konfiguracja: p2/350, mobo A-Trend 6240-v01(slot1) na
> VIA, 192MB RAM. Wszystko działa jak najbardziej ok. Postanawiłem
> zmienić procesor na p3/667/FCPGA. Mam odpowiednią przejściówkę, więc
> koszt zmiany uważam za niski. Ustawiłem zegar, włożyłem nowy procesor
> i się zaczeło...

1. Na poczatek postraj sie o uaktualnienie biosu do najnowszwgo dla tej
plyty - mozliwe ze dodano support da P3.

2. Nie znam tej plyty - na czym, ona jest? Na pewno obsluguje CPU
z szyna FSB 133 MHz prz normalnej czestotliwosci PCI i AGP? [dzielik /4]?
BX tego nie obslugiwaly i bylo to przyczyna podobnych problemow, ale jak
pisales to jes VIA - jakie - Apollo PRO czy Apollo PRO+?

3. Jakie masz pamieci? Wczesniej miales PII350 na FSB 100 i bardzo mozliwe
ze pamieci PC100. Sprawdz jak masz ustawione w setupie - czy ustawiaja sie
po SPD, czy sa ustawione na synchroniczne taktowanie z FSB i przy 133 MHz
juz sieja bledami.

4. To PIII 667 to zapewne PCPGA z malym, odslonietym jadrem jak w K7 - sprawdz
czy rdzen nie jest minimalnie ukruszony i czy dobrze zakladasz radiator.

To tyle z pomyslow przychodzacych na poczatek do glowy na zasadzie zgadywania.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl