Procesor generuje błędy (?)

Autor: Misiek <niesfiec_at_op.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 22:05:57 MET DST

Witam,
Jest sobie stara konfiguracja: p2/350, mobo A-Trend 6240-v01(slot1) na VIA,
192MB RAM. Wszystko działa jak najbardziej ok. Postanawiłem zmienić procesor
na p3/667/FCPGA. Mam odpowiednią przejściówkę, więc koszt zmiany uważam za
niski. Ustawiłem zegar, włożyłem nowy procesor i się zaczeło...
Pierwsze odpalenie i system informuje, że musi ratować się kopią rejestru.
Reinstalacja nie chce się zakończyć - pojawiają się buraki przy odczycie z
instalki. Po powrocie do starej konfiguracji wszystko jest ok. Test pamięci
nie wykazał błędów, widoczne jest jednak, że to p3 mąci. Nasuwa mi się
pytanie: Czy mogę reklamować ten procesor? Co powiedzieć sprzedawcy? I dla
zaspokojenia ciekawości: Co się może dziać z tym procesorem. Do tej pory
uważałem, że przy uszkodzonym procesorze nie da się komputera obudzić :)

Pozdrawiam
KR