Re: Dlaczego to się zawiesza?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 20:08:45 MET DST

Osobnik posiadający mail'a piobartWYTNIJTO@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> To jest tak, w bliskich planach jest 1GB ramu, a jak to kupowałem nie
> miałem więcej $, a wiedziałem że i tak dokupie do przynajmniej 1GB. Ta
> kość 256 MB Ramu pójdzie do innego komputera i będzie działać w dualu.
> Takie były założenie od początku. Swoją drogą to widać, że mało
> pamięci jest w systemie.

rozumiem
dziwiłem sie bo sam cały czas mialem 756 SDRAM, teraz zmieniłem na 512DDR i
dopiero niedługo dokupie drugie 512 bo jednak 512 to troche mało, zwlaszcza
w przypadku gier.

BTW - wycinaj sygnaturki.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Wštroba była cały dzień œledziona