Re: Dlaczego to się zawiesza?

Autor: Piobart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 19:45:00 MET DST

> przepraszam ze troche offtopicznie ale jaki jest sens kupowania takiego
> wypasionego procka i do niego 256mb ramu? Toz system i tak musi chodzic
> wolniutko bo co cxhwila z dysku korzysta...
>
> --
> Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
> b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl

To jest tak, w bliskich planach jest 1GB ramu, a jak to kupowałem nie miałem
więcej $, a wiedziałem że i tak dokupie do przynajmniej 1GB. Ta kość 256 MB Ramu
pójdzie do innego komputera i będzie działać w dualu. Takie były założenie od
początku. Swoją drogą to widać, że mało pamięci jest w systemie.

Pozdrawiam
Piobart