Re: Intel a Amd ???

Autor: jazz <jazzhany_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 19:19:32 MET DST

On Sun, 2 Apr 2006 19:00:48 +0200, MadMan
<madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

>Do renderingu to jednak dwa rdzenie bardziej się przydają niż sprawna
>architektura Athlona. ]
chyba trzeba poczekac jeszcze z 2 tydnie az beda sensowne benchmarki
procesor nowy wiec ,,
>A co do potwierdzania - ja też tylko zgaduję, że będzie dobrze... Ale 65
>nm + niskie FSB powinny dać dobre efekty.
powinny własnie
>Tylko pamiętaj - do procesora Intela tylko chipset Intela, ale nigdy na
>płycie Intela :-) Intel robi dobre płyty, ale overclockingu na nich
>żadnego nie zrobisz.
co do płyty to sie jeszcze nie zdecydowałem z wiadomych wzgledów brak
zdecydowania AMD czy Intel własnie a
jedyne co mnie jeszcze trzyma i jest to jakis plus dlo AMD to pamiec
która mam 2X512 ddr PDP Patriot >>>>>>>>wlasnie DDR..