Re: Nowosc z Club3d :D

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 14:54:00 MET DST

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e0kabh$2ufa$1@node1.news.atman.pl...
> Dziś wybrałem się na przeszpiegi do jednego z warszawskich sklepów ze
> sprzętem i odkryłem "nowość" - Radeon X800RX by Club3d.

Hipermarket ? Mediamarkt ?

> Ponieważ wciąż noszę się ze zmiana karty graf zainteresowałem się tym
> wynalazkiem i oto co ustaliłem:
> 1) RX oznacza Rage eXtreme :)
> 2) katra jest niczym innym jak ordynarnym, ośmiopotokowym R420 z X800GT.

Wszyscy producenci kantują jak tylko mogą, żeby zarobić. Sapphire wypuścił
kiedyś R9800PRO 128bit, MSI wypuścił kartę nominalnie 12-potokową, która
miała w rzeczywistości 8 potoków (że o kantach z "dynamic overclocking" nie
wspomnę) itp.

> Brak informacji o taktowaniu. Obstawiam standardowe taktowania GT

Może być gorzej

> 3) Minifolder reklamowy krzyczy że karta ta obsluguje shadery 3.0 :D

X800 z shaderami 3.0 ? To już kant w żywe oczy :)