Re: Bluetooth a drukarka?

Autor: taarna <taarnaNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 14:52:05 MET DST

Użytkownik JoteR napisał:

> Współczesne drukarki mają USB, więc skoro i tak planujesz kupić nową,
> problemu nie będzie.

Dzięki, uspokoiłeś mnie:)
Teraz pozostał tylko problem jaką drukarkę wybrać. Poobskakiwałam
mnóstwo stron, starałam się porównywać ceny...i nie wyszły z tego żadne
konkrety. Bardzo podoba mi się z opisu drukarka HP LASERJET 2550L, ale
nie mogę jej nigdzie w sprzedaży znaleźć. Póki co najbardziej skłaniam
się ku tej HP LASERJET 1600 albo OKI C3200 ... nie wiem. Wciąż też mi
chodzi po głowie Minolta MagiColor 2400W.