Bluetooth a drukarka?

Autor: taarna <taarnaNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 11:14:22 MET DST

Witajcie:)
Ostatnio sprawiłam sobie laptopa Acer w którym - jak się okazało
odrobinę poniewczasie - nie ma normalnego gniazda do drukarki. Ale za to
jest bluetooth. Generalnie jestem na bakier z tak zaawansowaną
technologią i nawet nie zwróciłam uwagi, że komputer wyposażony jest w
taką funkcję - o której nigdy wcześniej zresztą nie słyszałam;). To, co
o niej wiem (a mało o niej wiem) każe mi przypuszczać, że może tu tkwi
wyjaśnienie braku gniazda do drukarki. Może sposób mojego pisania wydaje
Wam się dziwny, ale cały czas chodzi mi po głowie myśl, że to nie może
być prawda i że mnie zaraz ktoś zbrechta;) A zatem czy to oznacza, że
mam szukać drukarki również wyposażonej w bluetooth i wtedy
"porozumiewać się" ona będzie z moim komputerem bez kabla? Czy też
konieczne jest zaopatrzenie sie w jakąś przejściówkę (z tego co
słyszałam kosztuje ona z 60 zł:/)?
Mam nadzieję, że nie narobiłam sobie moją ignorancją problemów, bo nie
chciałabym usłyszeć tudzież przeczytać, że muszę teraz wyłożyć krocie na
drukarkę z bluetooth. (Chdzi mi o kolorową drukarkę laserową)

Ps. Dopuszczam możliwość, że ten post jest debilny, ale proszę o łagodne
potraktowanie mojej niewiedzy.
Pozdrawiam

Ps2. O, skoro już się wydurniam, to zaryzykuję jeszcze jedno pytanie.
Nie wiem, czy nie jest NTG, chyba jest, ale bardziej już się chyba nie
zbłaźnię;) Chodzi mi właśnie o drukarkę. Czy macie jakieś typy jeśli
chodzi o tanią w eksploatacji drukarkę laserową - kolorową, przeznaczoną
dla studentki, która ma do drukowania całą masę rzeczy w czerni, w
kolorze mniej - ale chciałaby mieć taką opcję gdy przyjdzie jej
wydrukować w niezłej rozdzielnczości jakieś foto? Najważniejsze jest to,
by tonery nie były zabójczo drogie i żeby np. zużycie koloru nie
wykluczało drukowania w czerni. No i kurde blade miło by było, gdyby na
starcie nie porażała ceną (jeśli chodzi o fundusze moje to chyba mam
maksymalnie 1200zł, hehe i o wiele większe wymagania :/).
Co Wy na to wszystko?