Re: Laptop- coś się stało z LAN

Autor: ALIEN74 <barek_at_plusnet.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 11:03:32 MET DST

Tashi napisał(a):
> czy
>
> a to są 2 oddzielne sieciówki ?? bo mi się wydaje że jedna... a ta stacja
> dokująca to tylko wyprowadzenie oddzielne z tej w laptopie.... - w innym
> wypadku po zadokowaniu powinna się instalować druga karta sieciowa i ogólnie
> powinienneś mieć 3 karty (z wifi).... - to co napisałem to przypuszczenia
> ale warto je spradzić :) -> i to by tłumaczyło dlaczego się sfajczyło :)
> Pozdro
> RK

Ale czy możliwe, że sfajczyło tylko sieciówkę w aptopie- pozatym ani
laptop nie ma innych uszkodzeń, ani hub do któreho jest podpięty, ani
inne urządzenia sieciowe, czy może jednak system sie przykrzaczył? Bo
generalnie używam winXP zainstalowanego w lipcu 2005 i ostatnio coraz
częściej sie zawiesza przy starcie i musze restart robić.

--
Bartek czyli Alien
barek ( a ) plusnet kropka pl