Re: [OT] Re: UPS: APC czy jakis inny, rodzaj gniazd wyjsciowych.....

Autor: Chopin <stawnanet_at_wp.xl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 11:04:00 MET DST

Użytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
news:1rpigk9gz8whh.dlg@saikokila.pl...
>Z Otchłani wyskoczył przesiąknięty chaosem MadMan i rzekł:

> Ciekawe co by światło zrobiło po podłączeniu czajnika elektrycznego? ;)

Nie warto ryzykować podłanczania UPS'a pod gniazda podtrzymywane. W
przypadku uszkodzenia naprawa UPS'a wyniesie znacznie więcej niż koszt
wydruku.

Po podłączeniu czajnika do UPS rzędu mocy 300VA powinien zadziałać wyłącznik
przeciwprzepięciowy co skutkuje wyłączeniem UPS'a. Z praktyki wiem że po
takim potraktowaniu niektóre UPSy nadawały sie tylko do naprawy. Były to
UPS'y APC z serii CybertFort które mają "zwykłe gniazda". Panie w biurach
czasem nie myślą i podłaczają czajniczki gdzie popadnie...

Pozdrawiam,

--
Chopin
stawnanet@wp.xl