Tworzenie RAID 0

Autor: mosquito <mosquito_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 10:55:28 MET DST

Kupiłem płytę ASUS P5WD Premium. Mam HDD 1x250GB, 2x200GB SATA.
Najchętniej chciałbym posadzić system na SATA 250GB, a z dwóch
pozostałych zrobić RAID 0. Czy da się tak zrobić? Jeżeli nie to
jaka jest procedura (tak za rączkę) tworzenie i stawiania systemu
(WIN XP SP2) na RAID 0. Szuukałem już po grupach, ale albo nie
znalazłem albo przeoczyłem. Proszę o pomoc albo jakiegoś linka do
opisu tworzenia RAID 0 w takiej konfiguracji jak moja. Z góry
dziękuję.