Re: nietypowe pytanie (dlugie)

Autor: PAweł <pgoralsk_at_bezspamu_wp.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 01:59:57 MET DST

Użytkownik "Remek" <wiasmed@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:e0kbm2$gj0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Popieram w całej rozciągłości, ale sądzę że
> będzie to "walka z wiatrakami". W Polsce od
> penego czasu synonimami człowieka uczciwego
> i wymagającego tego od innych są słowa -
> głupiec, frajer, a próba dochodzenia swoich
> praw nazywana jest buractwem. Sam się określa
> ktoś, kto tak nazywa oszukanego kklienta.
>
> Sytuacja zamiast poprawiać, ciągle się pogarsza.
> Powstaje masa różnej maści i prowieniencji
> oszukańczych firm, które często w założeniu
> mają oszustwo jako jedyny cel swojej działalności
> co nazywane jest biznesem. Już nawet nie wspomnę
> [...]

Spytam moze nie najgrzeczniej, ale konkretnie,- a czy Ty w takich sytuacjach
próbujesz działac, czy tylko narzekasz?:-(.

Wiem, - takie działanie wymaga determinacji, zabiera czas, a rowniez bywa,
ze pieniądze.
Ale gdyby ludzie takich casusów nie odpuszczali wszystkim uczciwym zyłoby
sie łatwiej.

--
Pozdr