Re: nietypowe pytanie (dlugie)

Autor: Tashi <kusmiderski_at_o2.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 12:08:00 MET DST

> jako że sprzedawca był z mojego miasta
> odebralem go osobiscie a że spieszylem sie
> do pracy nie sprawdzilem go na miejscu

miałem tak 2x.... nigdy nie sprawdzałem bo uważałem że jak jesteśmy z
jednego niewielkiego miasta (Lublin) to się poprostu tak nie robi... jak sam
sprzedawałem z odbiorem osobistym to też mało kto chciał(chce) sprawdzać...
za pierwszym razem bezproblemowo odzyskałem kase... - mimo że kupowałem
uszkodzony dysk (80zł) ale okazał się inaczej uszkodzony - poprostu
sprzedawca sam nie sprawdził dokładnie i bez problemu oddał kase... a za
drugim razem koleś ewidentnie zrobił mnie w h....a (120zł) i teraz zawsze
jednak sprawdzam....
Wniosek.... lepiej jednak zawsze sprawdzać.... - co do Twojej sytuacji...
zrób mu opinie na allegro... przy tej kwocie to adekwatna reakcja...
Pozdro
RK