Re: Aristo czy medion? <LAPTOP>

Autor: Krzysztof Gozdziewski <address_at_is.invalid>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 06:39:51 MET DST

Arek Siekiera <arekxxxx@gmail.com> wrote:

> lepszy bedzie desktop. Co do Mediona, Aristo... Asusa, Acera, Hp... itp maja
> jedna wade - psuja sie. Nie wszystkie modele i nie wszystkie egzeplarze, ale
> cokolwiek kupisz do 3tys zlotych bedzie podatne na roznego rodzaju
> dolegliwosci... Jest jeszcze jedna sprawa. Spadek wartosci takigo laptopa.

Dorzuce swoje 3 grosze.

Znam 6 osob w firmie, ktore pracuja na laptopach Asusa w tym 2 osoby
od ponad 3 lat. Polecalismy znajomkom ten sprzet i o ile pamietam
to chyba ze 3 dodatkowe sie by jeszcze znalazly.
Nic sie do tej pory nikomu nie zepsulo.
Ja sam pracuje po 8-10 godzin dziennie non stop na modelu z P4M.
Bateria po 3 latach trzyma ponad 2 godziny (na tyle mniej wiecej byla
obliczona).
Jeden z kolegow sie kilka razy przewrocil z laptopem Asusa w plecaku -
dziala dalej. Ten sam kolega kilka lat temu kupil bardzo
drogi model Della - musial wymienic zatrzask w obudowie a po 5 latach
zaczela pekac przy zawiasach. A w czasie gdy sie decydowalem na zakup
laptopa za Della w tes samej konfiguracji co Asus, ktroego kupilem
na zasadzie ryzyk-fizyk zaplacilbym 50% wiecej.

Jest faktem, ze Asus ma fatalny serwis w Polsce, slyszalem duzo skarg.
Na szczescie nie musialem z niego korzystac.Nie chce byc adwikatem
diabla, ale ja zlego slowa nie moge powiedziec.

K.