Re: Czy dobra konfiguracja sprzetu??

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 22:31:26 MET DST

sadeeq@wp.pl napisał(a):
> Witam! Jestem w trakcie zakupu komputera. Zajmuję się grafiką
> wektorową i rastrową (CorelDRAW 12 i PhotoPaint 12) Tworzę także
> serwisy WWW, ale... w sprawiach sprzętu jesem NEMO! :) dlatego
> zawracam się do Was - Fachowców o weryfikację zaproponowanej mi
> konfiguracji. Aaaa... czasami pogywam w prose graficznie (3D) gieki Czy
> będzie ,,hulało":
>
> Płyta główna Asus P5LD2SE i945P DDR667 CH6 SATAII GBLAN ATX

A moze by tak jednak coś na Socket 939 pod Athlona... choc plyty ASUS'a
sa bardzo solidne, zostalbym przy tej firmie (lub ew. Gigabyte) tyle ze
socket inny + Athlon 64bit

> Procesor Pentium D 2,66GHz 805 2x1M LGA-775 533FSB BOX

Jw.
Sklanial bym sie jednak ku platformie AMD, bedzie ciszej, chlodniej...,
podobnie lub bardziej wydajnie
> Dysk twardy Samsung 160GB 7200RPM SATAII , 8MB

Tutaj ja osobiscie wybral bym Seaget'a, chocby ze wzgledu na te 5 lat
gwarancji dawane przez producenta.Dysku sie przeciez tak czesto nie
wymienia...

> Pamięć DDR2 1GB (2x512MB) 667MHz

Jesli bedzie na AMD, to proponuje od razu 2 GB, napewno nie beda to zle
zainwestowane pieniadze, jesli zajmujesz sie grafika...

> Karta grafiki Asus GF6600LE PCIex Silencer 256MB TV DVI PCIExpress
Zalezy w jakie gry grasz. Jesli nie zbyt wymagajace to wystarczy.

> DVD-RW DVD RW LiteOn 16H5S LightScribe
Nie wypowiem sie, bo jej nie widzialem.
> Obudowa ModeCom Step 207
> Zasilacz MC-350W ATX 2.0
Moze inwestycja jednak w cos lepszego, no i najlepiej od razu 400W .
Jakis Fortran, Chieftec etc.