Re: Samsung sp2004C SCSI SATA2

Autor: V0ytA$ <mazzi_at_USUNMNIEplusnet.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 17:47:34 MET DST

Uzytkownik <d4rqu@op.pl> napisal w wiadomosci
news:1143617909.498151.7650@g10g2000cwb.googlegroups.com...
> Zgadza sie mam sata2. Chodzi mi o to ze przy instalacji windowsa
> musialem dac F6 i te stery Raid cos tam zainstalowac. Pozniej juz po
> instalacji xp zainstalowalem stery do plyty glownej i mi sie wgrala
> aplikacja uli Raid Manager (czy to jest niezbedne)? Mam tam takie
> opcje ustawione: Raid type: RAID 0 2x, Raid name: Raid001, Stripe size:
> 16k, Avalible drives: Samsung sp2004c i wylaczone: enable native
> command queue. Na poczatku win xp startowal mi w cos 35 sekund, pozniej
> zainstalowalem sterodniki, kilka programow i dwie gry i juz startuje w
> [...]

Przy instalacji windowsa na dysku sata zawsze trzeba podac sterowniki z
dyskietki wiec ok. ten program do win xp nie jest raczej wymagany. Aha...no
i skoro pisze ze masz raid 0 to znaczy ze masz dwa takie dyski? skoro tak to
dyski pracujace w macierzy raid 0 pracuja duzo szybciej wiec start systemu
masz pewnie bardzo dobry (ja swojego nie mierzylem) ale z drugiej strony
pislaes ze masz transfer ponizej 50MB/s?? to za malo jak na raid 0....cos tu
jest dziwne...
a to ze winda dluzej startuje przy ktoryms odpaleniu to normalne.nigdy
system nie bedzie tak czysty jak swiezo po instalacji...