Re: Samsung sp2004C SCSI SATA2

Autor: <d4rqu_at_op.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 09:38:29 MET DST

Zgadza sie mam sata2. Chodzi mi o to ze przy instalacji windowsa
musialem dac F6 i te stery Raid cos tam zainstalowac. Pozniej juz po
instalacji xp zainstalowalem stery do plyty glownej i mi sie wgrala
aplikacja uli Raid Manager (czy to jest niezbedne)? Mam tam takie
opcje ustawione: Raid type: RAID 0 2x, Raid name: Raid001, Stripe size:
16k, Avalible drives: Samsung sp2004c i wylaczone: enable native
command queue. Na poczatku win xp startowal mi w cos 35 sekund, pozniej
zainstalowalem sterodniki, kilka programow i dwie gry i juz startuje w
45 sekund. Wykasowalem te gry, uzylem proga do czyszczenia rejestru i
start 42 sekund, dlaczego taki slaby wynik?