Re: notebook

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 13:55:18 MET DST

Dnia 2006-03-30 13:09:42, encja *tomek* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Z doswiadczenia jeszcze nie wiem (w tym tyg odbieram dopiero sprzet), ale z
> tego co czytalem (rowniez na tej grupie), to Turion wcale taki zarlacz nie
> jest, szczegolnie w porownaniu do Celerona.

Turion jest jak najbardziej porównywalny z P4 M. Parę razy podsyłałem na
grupę rzeczywiste testy (bo na papierze, P4 faktycznie wypada lepiej)
Co prawda pobór maksymalny mocy ma większy, ale w "życiowych" testach
wypada tak samo dobrze, albo i lepiej...

http://www.laptoplogic.com/resources/detail.php?id=17&page=13
(uwaga na następne strony)

Należy też pamiętać o ilości zainsatlowanego RAM, mój Turion przy 512MB
wytrzymywał 4 godziny, przy 2 GB - ok 3 ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]