Pamięci?

Autor: BZ <bartoszzachwieja_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 13:06:28 MET DST

Witam

Planuję zmianę komputera, ten który dotychczas używałem ma ponad 4 lata.
Ponieważ nie jestem na bieżąco z nowinkami technicznymi mam pytania:
1. czym różnią się stare pamięci np. DDR 3200 od nowych Dual Channel, czy
warto takie kupić, jak to się ma do wydajności sprzętu?
2. czy gdy w sklepie podane jest 2x512 mb to oznacza dwa moduły pamięci?
3. czy płyty dla pamięci dual channel mają tylko dwa sloty na moduły.

Z góry dzięki
Pozdrawiam