Re: Czy AthlonXP 2000+ ruszy na szynie 166MHz

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 20:45:21 MET DST

Użytkownik "Rafal" napisał w wiadomości

> Ile to jest trochę??
Tyle ile zapewni stabilne działanie :)
A tak na poważnie, to standart dla tych procków to 1.65V, więc powinno
wystarczyć 1.7 - 1.75V
Nie pamietam w jakich zakresach można na tym ECS podnosić napięcie.

> Mogę jeszcze zmieniać szynę w BIOSIE. Czym mam to zrobić jednocześnie?
Zmień zworkę, bo w biosie przestawisz równocześnie zegary PCI i AGP i wtedy
napewno nie ruszy.
Potem ewentualnie mozesz dodać jeszcze kilka MHz z poziomu Biosu

Pozdrawiam, Wojtek H.