Re: Czy stacja FD ma firmware?

Autor: WL <ni_at_ma.com>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 17:04:41 MET DST

katyczyn@poczta.onet.pl wrote:
> Witam.
> Mam maszynę która sterowana jest przez stację FD.Stacja jest koszmarnie
> stara(TEAC FD 235F - 720kB). Zadna nowa FDD nie jest rozpoznawana przez maszynę.
> W związku z tym mam kilka pytań do fachowców.
> -Czy fdd ma firmware?
> -Jak go zgrać ze starej stacji?
> -Jak go wgrać na nową (o takich samych podstawowych parametrach)?
> -Czy jest szansa że to będzie działać?

Generalnie problem sprowadza sie do tego, ze ten TEAC ma pare zworek
opisanych jak nizej, albo podobnie

DS
DC
HA
RY
IR
FG

Z tego co mi kiedys odpisal TEAC, nowe stacje nie maja opcji "Drive
Select on pin 2" - a cala reszte powinno dac sie poustawiac.
Zainwestuj 30 zeta we flopa teaca ze sklepu, sciagnij z ich strony
dokumentacje, i sprobuj wyrzezbic. Stacja HD czyta dyskietki DD wiec nie
powinno byc to problemem!

WL

PS. Gdybys podjal probe, daj znac co to za maszyna i czy poszlo...
Nie rob tego co moj pracodawca - zaplacil kilka stowek autoryzowanemu
serwisowi za dwa flopy ;)