Re: Laptop, male zestawienie... [dosc dlugie]

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 14:34:52 MET DST

Dnia 2006-03-29 10:34:50, encja *Artur M. <czytacz>* wymodziła przez
port 119 co następuje:

[...]
> Pytania do grupy:
> 1) Czy jakosc wykonania/awaryjnosc hp jest duzo gorsza od IBMa?
> osobiscie mam ibm a20p i jestem b. zadowolony...

Modele 61xx pojawiły się niedawno, ciężko rokować co do awaryjności. Z
opinii zaprzyjaźnionego serwisu - spisują się bardzo dobrze.
Jakość wykonania na bardzo wysokim poziomie - laminowana obudowa,
magnezowy (w niektórych modelach kompozytowy) szkielet obudowy, całość
bardzo dobrze spasowana.

> 2) serwis; interesuja mnie koszty serwisu pogwarancyjnego. czy sa jakies
> znaczace roznice?

Oba są drogie ;)
Miałem szczęście *nigy* nie korzystać z pogwaranycjnego serwisu ani IBM,
ani HP. W przypadku HP - nigdy wogóle nie korzystałem z ich serwisu (a
miałem/mam pod opieką cirke 30 sztuk). I chyba bardzo dobrze, bo serwis
HP ma fatalną opinię :(

> 3) Czy kupowaliscie w www.notebooki.pl i jakie macie opinie na temat
> sklepu? cena za hp jest b. atrakcyjna.

Kupowałem bezpośrednio w MTS - wszystko OK.

> 4) Gdzie w Warszawie mozna oba modele podotykac/posluchac/popatrzec?
>
> troche z innej beczki
> 5) czy mozna do tych maszyn podlaczyc zewnetrzna klawiature/mysz?

oczywiście...
Do HP są dostępne stacje dokujące w całkiem rozsądnych cenach.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]