Re: PIV z MediaMarkt

Autor: Skylla <skylla1_at_op.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 12:50:36 MET DST

> Czuję się wywołany do tablicy, jako miłośnik niskich temperatur w
> kompach.Czy nie jest tak, że im procek ma niższą temperaturę tym dłuższa
> jest jego żywotność? Procek chodzący na granicy dopuszczalnych wartości
> pochodzi krócej.Poza tym z tego co ja widzę to geo napisał, że on osiąga
> takie temperatury przy niewielkim stresie, to pytanie brzmi: a jaką
> temperaturę osiągnie przy maksymalnym stresie? 90, 100 st. ?

Zapewniam cie ze zywotnosc procesorów Intela (nie wiem jak amd) jest
naprawdę niezla:).
Mam z setke komputerow, wiele z nich liczy non stop 100% procesora przez
wiele dób.
temperatury pracy podchodza do 60 stopni (sprawdzane raz na wiele miesiecy).
czasem stanal wiatrak i komp zwisal.
ZADEN procesor nie padl lata cale, a padalo juz wszystko w tych kompach,
palily sie zasilacze, plyty, nawet Fdd, ale procesory wszystkie zyja.
Tak mówi doswiadczenie:).
S.