Re: PIV z MediaMarkt

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 11:10:36 MET DST

Skylla napisał(a):
> Masz rację:).
> Dodajmy tylko dla miłośników 20-30 stopni, że zalecane temperatury pracy
> są o ok 10 stopni niżesze od maksymalnych. Zatem temperatury do 60
> stopni dla w/w procesorów, a do 65 dla wielu innych są jak najbardziej OK.
> S.

Czuję się wywołany do tablicy, jako miłośnik niskich temperatur w
kompach.Czy nie jest tak, że im procek ma niższą temperaturę tym dłuższa
jest jego żywotność? Procek chodzący na granicy dopuszczalnych wartości
pochodzi krócej.Poza tym z tego co ja widzę to geo napisał, że on osiąga
takie temperatury przy niewielkim stresie, to pytanie brzmi: a jaką
temperaturę osiągnie przy maksymalnym stresie? 90, 100 st. ?

Tomaszek