Re: Jakim komputer dla studia graficznego?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 08:44:19 MET DST

"-" <ble@nic.pl> wrote in message news:e0bu5d$3js$1@inews.gazeta.pl...

> Wlasnie nie wiem dlaczego autor watku upiera sie przy PC, skoro to ma byc
> tylko do grafiki?

Kto wam tak glowe spaskudzil tymi Mac'ami... Mac nigdy nie jest i nigdy nie
byl robiony pod katem grafiki - prosze o wskazanie 3 (slownie trzech) cech w
ktorych Mac bedzie komputerem dedykowanym do grafiki?

> Ale wracajac do tematu: np. taki HP czy IBM nie robi gotowych stacji
> graficznych?

Robia ale za mniejsze pienaidze wycisnie sie wiecej ze skladaka - jesli
komus nie zalezy na brandzie i supporcie (koszmarnie drogim zreszta w
efekcie koncowym) to nie ma sensu kupowanie branda