Re: Jaka drukarka laserowa do 450zl

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk.beztego_at_friko6.onet.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 22:44:28 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne2j6cb.4m6.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

[...]
> OK, może kwestia tego, że przywykłem do
> cokolwiek szybszych rzeczy w pracy.
[...]

Wiesz, _bezpośrednie_ porównanie 4L z 6P może szokowac. Ale potem się
przywyka.
Być może nie jestem do końca obiektywny, ale najzwyczajniej lubię te małe
gówienka ;-). Pierwsza, z jaką miałem kontakt w firmie. Pierwsza, jaką
miałem prywatnie.
Podobnie było z atramentówkami - HP DJ500, DJ690. To były bardzo solidne
konstrukcje, do tej pory pracują bezawaryjnie u nowych właścicieli.
Współczesne konstrukcje niekoniecznie są tak trwałe ;-).

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski