Re: Jaka drukarka laserowa do 450zl

Autor: Jacek_FH <satan_at_hell.net.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 22:42:21 MET DST

Dnia 2006-03-28, Angela <Angela@.pl> pisze:

> Poszukuje uzywanej drukarki laserowej do malej szkoly w cenie do 450zl.
> Najwazniejszym kryterium po cenie zakupu jest koszt uzytkowania (sredni
> koszt wydruku strony po uwzglednieniu wszelkich materialow exploatacyjnych,
> tonera, bebna -dobrze by bylo gdyby toner sie dalo jakos uzupelniac)
> Drukarka bedzie sluzyc glownie do drukowania tekstu, sporadycznie jakis
> obrazek..
> Pracowac bedzie tylko pod Windowsem. Zadnych dodatkowych wymagan nie ma :)

Sam właśnie zakupiłem HP 5P za 110zł na Allegro ale z tego co przeczytałem
na google groups (głównie pl.misc.elektronika) dla Ciebie najlepsza będzie
HP 4,5,6 bez literki L i P, ew. z literką M czyli z postscriptem.
L to seria dla użytkowników domowych czyli ma wielokrotnie mniejszą
wytrzymałość (choć 4L wypada tu lepiej niż następcy), P to wersja pośrednia
w miarę wytrzymała, bezliterkowce to kombajny sieciowe podobno nie do
zajechania.

Ten wątek polecam przeczytać:
http://groups.google.com/group/pl.misc.elektronika/browse_thread/thread/e78f6c6bbccc224d

Tu masz dwie moje propozycje: