Re: Zintegrowana karta dźwiękowa obciąża CPU?

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 21:06:35 MET DST

Hej !

Użytkownik " KaNo" <fluor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e0bv0e$7f4$1@inews.gazeta.pl...
> Zaskoczyla mnie jakosc dzwieku DDLive z SPDIF Realteka, a do tego ProLogic
> IIx jest niezle spreparowanym oszustwem (sygnal 5.1 z oryginalu 2.1):)

Akurat "dźwięk po SPDIF" to raczej nie jest zasługa Realteka...
Sygnał obrabia CPU, potem - też programowo - koduje do DD, ale kodekami
Dolby, a z Realteka wykorzystuje tylko szeregowe wyjście cyfrowe.
Przetworniki po SPDIF-e są już w amplitunerze i nie są od Realteka :)

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry