Re: Jaka drukarka laserowa do 450zl

Autor: Greg <sgp_at_klub.chip.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 20:26:20 MET DST

Użytkownik "Angela" <Angela@(wytnijto).pl> napisał w wiadomości
news:e0bl6c$os2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Poszukuje uzywanej drukarki laserowej do malej szkoly w cenie do 450zl.
> Najwazniejszym kryterium po cenie zakupu jest koszt uzytkowania (sredni
> koszt wydruku strony po uwzglednieniu wszelkich materialow
> exploatacyjnych, tonera, bebna -dobrze by bylo gdyby toner sie dalo jakos
> uzupelniac)

Nie kupuj używanych złomów niby nie do zajechania. Wydaj te 430 zł (teraz
nawet taniej da się znaleźć) na nowego Samsunga ML-1710P. Mam takiego w
kilku filiach i chodzi bez zarzutu.
Dodatkowo samodzielna regeneracja tonera w przypadku tego modelu jest
dziecinnie łatwa - i nie mówię tu wyłącznie o dosypaniu proszku, tylko o
całkowitym rozłożeniu, wyczyszczeniu i dopiero zasypaniu nowym proszkiem -
tzw. pełna regeneracja. Zrobi to nawet kobieta z małym technicznym
zacięciem. Instrukcję mogę podesłać.

pzdr
Greg