Re: USB to IDE adapter

Autor: Sidi <excalibur2_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 19:37:52 MET DST

Uzytkownik "Kulek" <pawel.81@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1143562475.704128.68480@t31g2000cwb.googlegroups.com...

> Na sile, to mozesz pochlastac kabel od kieszeni z wtyczka USB i
> przerobic na piny do plyty glównej. Prawie kazda ma 2 wyjscia na
> USB nalutowane, wiec jeden moze isc na kieszen. Jaki problem? =]

W ostatecznosci chyba tak zrobie :) Ewentualnie dokupie tez usb na sledziu
do wyprowadzenia z plyty gl. i jakos to przerobie :)
Choc dziwi mnie troche fakt, ze nie ma takiego gotowego rozwiaznia (np
gotowe kieszenie wewnetrzne na usb podpinane do plyty gl.) - to jest super
pomysl zeby miec zwykly dysk jako hot swap :)