Re: Jakim komputer dla studia graficznego?

Autor: Aida <krysiajaroslawska_at_op.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 18:31:50 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" napisał
> Idziesz do najbliższego dobrego sklepu i kupujesz najdroższy zestaw jaki
> są Ci w stanie złożyć nie uwzględniając w tym składaniu karty
> dźwiękowej.

Po pierwszym odpaleniu zestaw wypluwa listę errorów. Potem np. driver
odmawia obsługi płyty razem z prockiem, potem komputer się zamula i okazuje
się, że ma 1/4 mocy bo komponenty są źle ze sobą pokonfigurowane.
Już to przerabiałam. :)

Dzięki za parę konstruktywnych porad. Uściślając.

1. NIE kupuję maka.
2. Komp ma być do zastosowań bardzo profesjonalnych, tak, że bardziej nie
można, tak więc przede wszystkim szybkość i jakość obrazu się liczy. (Nie,
nie kupuję makintosza.)
3. Słyszałam dużo złego o nowych prockach intela, zależy mi, żeby dobrze
współpracowały z płytą, ramem i kartą graficzną. (ANI SŁOWA O MAKACH!)
4. No i jeszcze do sieci będzie karteczka. (NIE nie mac).

Proszę o dokładne wytyczne i specyfikacje (czemu A jest lepsze od B), jeśli
to możliwe, merci.

Aida