Re: Jaka drukarka laserowa do 450zl

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk.beztego_at_friko6.onet.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 18:26:20 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne2inrt.qpp.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

[...]
> Raczysz żartować, prawda?
> Nie dość, że wyrabia raptem 300x300 dpi, to jeszcze można usnąć zanim
> cokolwiek z niej wyjdzie.
[...]

Dla Autorki pytania prędkość i rozdzielczość _NIE_ były najistotniejsze.
Poczytaj, proszę, o Jej wymaganiach. BTW - 300 DPI dla segmentu SOHO jest
najzupełniej wystarczające. Osoby, którym doradziłem podobny wybór, stosują
tej klasy sprzęt i bardzo go sobie chwalą. Nie przesadzaj, proszę, z
prędkością druku. 30 sekund to nie jest wieczność ;-). Zwłaszcza w tej
kategorii cenowej.

[...]
> Już przynajmniej piątkę byś polecił. To była porządna drukarka.
[...]
I co z tego? Za podaną sumę (450) można kupić 4L z dodatkowym kartridżem i
kilkoma ryzami papieru. Zapewniam, że nie jest to zły wybór. To nie 5L czy
6L, z pokracznym separatorem papieru.
Podkreślam - moja sugestia odpowiada wymaganiom Angeli. A że ma takie - już
Jej sprawa.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski