Re: Jakim komputer dla studia graficznego?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 17:27:47 MET DST

"Aida" <krysiajaroslawska@op.pl> wrote in message
news:e0ba22$bsg$1@news.onet.pl...
> Witam!
>
> Chcę złożyć komputer do studia projektowego, do grafiki 2D i 3D oraz
> ilustracji. Zależy mi na prędkości i dobrej, w miarę bezproblemowej pracy
> (o
> ile to możliwe na PC), czyli żeby mi się podzespoły ze sobą nie gryzły.
> Proszę o porady, bo zupełnie nie znam się na hardwarze. Wiem już, że
> procesor powinien być dwurdzeniowy i minimum ma być 1Gb RAM. Co dalej?

procek intela z rodziny Pentium D9xx (zaleznie od stanu zasobow D920, D930,
D940, D950)
przyzwoita plyta np Asus P5WD2-E Premium Intel 975X , do tego 2GB RAM
minimum, co najmniej 2 dyski (jeden na system i aplikacje, drugi na pliki
robocze, mozna pomyslec o zrobieniu macierzy ale wtedy jak mysle minimum 3
dyski),
karta graficzna tu pole manewru jest w miare szerokie i ograniczone tylko
finansami.
Obudowa i zasilacz adekwatne do calosci....