Jakim komputer dla studia graficznego?

Autor: Aida <krysiajaroslawska_at_op.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 14:26:37 MET DST

Witam!

Chcę złożyć komputer do studia projektowego, do grafiki 2D i 3D oraz
ilustracji. Zależy mi na prędkości i dobrej, w miarę bezproblemowej pracy (o
ile to możliwe na PC), czyli żeby mi się podzespoły ze sobą nie gryzły.
Proszę o porady, bo zupełnie nie znam się na hardwarze. Wiem już, że
procesor powinien być dwurdzeniowy i minimum ma być 1Gb RAM. Co dalej?

Aida