Re: Karta do TV i do zgrywania - konkretne pytanie

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 13:04:43 MET DST

Ja mam Winfasta 2000 XP Expert i na procku Athlon XP 3200+ przy
zgrywaniu bezpośrednio do mpeg2 obciążenie wynosi około 80%.
Instalowałem też kuzynce wersję 2000 XP RM - ten kokmp działał na
Duronie 1Ghz i już siuę z kodowaniem w czasie rzeczywistym do mpeg2 w
rozdzielczości 720x576 około 5Mbit/sek nie wyrabiał, alke jak się
ustawiło profil na VCD to szlo nawet płynnie. Więc raqdzę ci zaopatrzyć
się w mocniejszy procek do tego co chcesz robić. No chtba że wersja PVR
sobie poradzi, ale tego nie wiem.

--
Slaw