Re: Duron 1600 czy Athlon XP 1800+ Palomino ?

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 03:14:06 MET DST

Użytkownik "Wojtek H." <wwwojtek1@BLOKADA.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:e09omp$p1k$1@nemesis.news.tpi.pl...

> śmiało
>
> Próbowałem. Bez podnoszenia vcore sypie się na tym ECS przy FSB 290. A ja
> o/c na ECS się trochę boję :P
> A chłodzenie ma podłe, bo jakiś 4000rpm GlacialTech 60mm (na nowej paście
> Arctic Ceramique) wspomagany 80mm Arctic Cooling TC2 i grzeje się na 50st
> całkiem sporym midi tower.

Próbowałeś tzn co?Stopniowo zwiększałeś FSB?jesli tak to się nie dziwie że
się sypie, gdyż zegar pci robi się zbyt duży :).
Moja propozycja jest taka.Wsadź tego Durona do twojego ECS ustaw od razu FSB
na 333MHz podnieś napięcie z 1,5V do ok 1,65 ( może troszke mniej ) i ruszy
na pewno.290MHz to nie jest nominalne taktowanie FSB które dla twojej płyty
wynosi 200,266 oraz 333MHz, jeśli ustawisz od razu 333 i podniesiesz
napięcie wszystko będzie śmigac, o płytę i procesor się nie bój nic jej im
nie stanie.Wbrem pozorom niebezpieczniej dla twojej płyty jest ustawic 290
niż odrazu 333 ;).
pozdrawiam