Re: napędy DVD zwracające informacje o błędach PIE/PIF?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 02:28:24 MET DST

Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote:

> A LiteOn, Asus lub Samsung? Któryś z nich czyta?

            Liteon na pewno [zarowno DVDROMy jak i nagrywarki, ale do testow
KPRobe zalecane sa _NAGRYWARKI_ Liteona przy szybkosci x4 CLV by dac
najbardziej miarodajne wyniki. A napedy Samsunga omijaj szerokim lukiem
nie z powodu wspieranai czy nie testow, ale ich jakosci.

> Bo co do LG jestem pewien, że nie. Przynajmniej nie ten model, który
> posiadam...

            Bo nagrywarki LG to po prostu przecietny sprzet dla masowego odbiorcy
- ani nie nagrywa tak dobrze jak np: BenQ, ani nie oferuje tylu fajnych
fukcji jak napedy Liteona.

Z ciekawostek - skan tej samej plytki plytki DVD+R Benqa x8 na Daxonie AZ2
nagrany x4 na Benu DW1640:

1. skan na DVDRomie Liteona SOHD16P9S:
http://mbien5.webpark.pl/BenQ_DVDpR_Wx4_Rx8_LT.png

2. skan na DVDRW BenQa DW1640: