Re: Duron 1600 czy Athlon XP 1800+ Palomino ?

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 23:58:35 MET DST

Użytkownik "szpon" napisał w wiadomości ...
> [...]

Jeżeli twoja płyta główna bez problemu obsługuje FSB 333 to i durona śmiało
na tylu puścisz, z athlonem będziesz już miał duży problem ze względu na
jego zarłocznośc co do energii oraz dużą ilość ciepła.

> Chyba Athlon ;) Wyższy wynik, mimo niższej częstotliwości i badziewiastej
> pamięci SDR (w porównaniu do platformy testowej Durona) - a w PC Marku
> wydajność pamięci ma duże znaczenie.
>
> Lepiej pchnij oba i poszukaj Athlona 2200+ (lub mocniejszego) zamiast
> bawić się w Semprony.

Lepiej to Ty wypowiadaj się na tematy o których masz pojęcie z WŁASNEGO
doświadczenia .A co niby semprony gorsze?O ile mnie pamięć nie myli są
kontynuacją Athlonów o których piszesz i które krytykujesz :).A tak wracając
do tematu to sprawdź temperaturę durona i athlona( oczywiście na jednej
płycie głównej żeby przekłamań nie było) i wtedy podejmij decyzję bo jak
widzisz wydajnościowo są bardzo podobne.