ECS K7S5A PRO 5.0 - nie działają mi USB Windows XP

Autor: Grzyb9k <pggrzyb_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 23:44:05 MET DST

Witam
Tak jak w temacie, mam zainstalowanego Windowsa XP i nie działają mi USB
kiedyś próbowałem podłączyć klawiaturę i nic nie wykrywało teraz chciałem
podłączyć kamerke i też nic. W menadzerze urzadzen pisze mi ze wszystko jest
ok(screen nizej). Miał ktoś tez taki problem? Aktualizacja biosu pomoze?
Jeżeli tak to wie gdzie moge znalezc najnowszy bios do tej płyty? Strona ECS
jest jakas nieczytelna i wolałbym jakieś inne źródło. Z góry dzieki za
pomoc.

http://mikrozet.wroc.pl/~grzyb/usb.jpg

Pozdrawiam
Paweł "Grzyb9k" Grzyb