Re: ASUS - serwis

Autor: Grzegorz Kobylinski <punkbike(nospam)_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 21:50:53 MET DST

Witam,

> Nie mamy takich przygód bo nie psujemy komputerów.

To tylko pozazdrościć ;-)

Mi się nigdy nic
> poważnego nie zepsuło, nawet jednego badsectora nie stworzyłem.

Ja przyznam szczerze problemy z komputerem i serwisami dopiero odczułem jak
się przesiadłem na pentium 4.. ;-) a kiedy zaczynałem jeszcze w czasach
i386SX to przez te wiele lat sam się zastanawiałem jak ci ludzie psują te
komputery ;)

Choć co się
> czasem naoglądałem / nasłuchałem w przysklepowych serwisach ... (nieraz
> było przezabawnie, choć oczywiście tylko dla "widzów" a nie "bohaterów")

Pozdrawiam
Grzesiek