napędy DVD zwracające informacje o błędach PIE/PIF?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 11:02:27 MET DST

Witam!!!

Ktoś z was orientuje się może, czy istnieją napędy DVD (nie nagrywarki,
ale czytniki), które potrafiłyby odczytać ilość błędów PIE/PIF lub C1/C2
z płyty DVD/CD? W tej chwili mam LG i nie potrafi, tzn. jeśli w CD-DVD
Speed wybiorę ten rodzaj testu i jako napęd ustawię ten właśnie DVD-ROM,
to przycisk rozpoczynający test pozostaje nieaktywny...
Wiem jednak, że nagrywarki tego producenta również tego nie potrafią.
Chciałem więc ustalić, czy to sprawa modelu, producenta czy wszystkich
urządzeń, może zwyczajnie tylko nagrywarka to potrafi i w przypadku
samego czytnika jest to kategorycznie nie możliwe?
Proszę o rozwianie moich wątpliwości, czy napęd np. LiteOna czy Asusa
będzie pozwalał na wykonanie takiego testu?

# /George Orwell - Rok 1984/